Måndag

Blev en ganska konstig dag. Himla skönt och få va ledig och så. Började med att vakna och märka att det var en timme tills att jag skulle möta mille och ivar vid centralen :S brottom, brottom. Kom i tid i alla fall, men de gjorde inte ivar (vilket är sååå typiskt honom) Sen va vi lite på waynes och degade. Sen vid två var jag till tandläkaren, dom drog åt min tandställning lite grann. Efter det mötte jag mammi vid centralen och så åkte vi till hennes faster typ. Har inte träffat henne sen i våras så hon blev ganska glad. Efter det har jag varit hemma ;) Dagen gick alldeles för fort tkr jag men det är bara och hålla ut, bara två dagar kvar till jullovet!!! =D

Många kramar
Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0