lucia..

lite dålig på att uppdatera , jagvet. Men jag har inte sagt nått om att de här kommer bli värsta uppdateringengångitimmenblogg.
Idag så va de luciamorron, det gick ganska bra, förutom att jag kom mitt i repet, eftersom de va nå himla ersättningsbussar mellan Hallonbergen och Västra skogen. Sen innan själva konserten var jag skitstressad. Hade tappat mobilen ur fickan, sen hade jag glömt å ta med nå rött band. Sen efter de var de tillbaka till skolan och ha lite bild och käka risgrynsgröt. Sen bar det hemmåt. Det var en läskig liten gubbe som satt och mumlade på bussen, han tyckte nog att jag och emmie var skitjobbiga, hehe...
Aja, nu har jag gått in på afskvaller för första gången (afskvaller.blogg.se) Och schit vad man garvar. De e så jävla bra haha =D Lite synd att jag inte hann gå in på afgossipgirl oxå =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0