Hemma efter en lång dag...

Så, nu har jag varit hemma ett tag! Har haft luciakonsert igen, den här gången i stadshuset! De var coolt. Lite mindre än vad jag trodde men men. Jag har en konsert där imorn oxå. Dom här två som jag hade nu idag gick sådär. Jag svimmade typ på båda två så de var inte så kul... Det ända jag tänkte på var typ att hålla ut och stöta ifrån sej ljuset och att jag skulle andas mer. Man kunde lixom inte njuta av sången på samma sätt. 

 
Innan genrepet... 

          
Den magiska            Mille :P                                     Den Gyllene Salen
trappan

Ursäkta för den dåliga bildkvaliteten men jag hade bara med mej min mobil, som vanligt :P

Kommentarer
Postat av: ivar

asså filip ser ut så där på alla bilder!!!! stör mig på de

2008-12-13 @ 22:28:09
Postat av: .linnea

ja, han har lite sådär hollywood-look över sej! =D



kram

2008-12-13 @ 22:30:26
URL: http://liblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0